Bui studio

Všeobecné obchodní podmínky
Thanh Thanh Bui
Pod Pražskou 403, Řitka, 25203, IČO: 08597766
Místo podnikání: (BUI STUDIO, Riegrova 403/7, 77900 Olomouc)

1. Základní ustanovení
Tyto všeobecné smluvní podmínky upravují právní závazkové vztahy mezi
poskytovatelem služeb a prodávajícím produktů v provozovně BUI STUDIO a
kupujícím poskytovaných služeb nebo produktů. Poskytovatel služeb je uveden v
záhlaví těchto všeobecných obchodních podmínek a dále společně v těchto
všeobecných podmínkách vystupuje jako „studio“.
Provozovatel poskytuje kosmetické služby na základě platného živnostenského
oprávnění a dokladů osvědčujících odbornou způsobilost k vykonávaným činnostem.
Objednáním konkrétního termínu ošetření nebo objednáním dárkového poukazu
(osobně, telefonicky, emailem, SMS, přes Facebook nebo Instagram) projevuje
kupující svůj souhlas s všeobecnými obchodními podmínkami provozovatele.
Nesouhlasí-li zákazník s těmito podmínkami, má možnost služby salonu nevyužít.

2. Sdělení před uzavřením smlouvy o poskytování služeb
2.1. Na smluvní vztah mezi studiem a zákazníkem se vztahují i ustanovení zákona na
ochranu spotřebitele.
2.2. Zákazník souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání
smlouvy. Studio používá pro komunikaci se zákazníkem veřejnou komunikační
službu v cenách, jež nejsou vyšší než běžné ceny hovoru. Náklady vzniklé
zákazníkovi při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením
smlouvy (náklady na internetové
připojení, náklady na telefonní hovory) si hradí zákazník sám.
2.3. Smlouva strany zavazuje do okamžiku splnění všech vzájemných práv a
povinností, pokud není sjednána možnost odstoupení od smlouvy.
2.4. Pro řešení sporu mezi studiem a zákazníkem se použije úpravy dle zákona o
ochraně spotřebitele pro řešení spotřebitelského sporu. Návrh může podat pouze
zákazník, a to ve lhůtě jednoho roku ode dne, kdy kontaktoval studio za účelem řešení
sporu a jeho stížnost nebyla studiem vyřešena. Studio je povinné se k návrhu vyjádřit
do 15ti dnů. Náležitosti návrhu upravuje zákon na ochranu spotřebitele. Náklady na
mimosoudní řízení si nese každá strana ze svého.
2.5. Česká obchodní inspekce je dozorovým orgánem nad plněním povinností
stanovených zákonem na ochranu spotřebitele dle §23 odst. 16 zákona na ochranu
spotřebitele. Aktuální informace o mimosoudním řešení sporu mezi zákazníkem a

studiem jsou dostupné na www.coi.cz. Řízení je zahájeno dnem, kdy pověřený subjekt
obdrží návrh dle §20n zákona na ochranu spotřebitele.

3. Objednávka služeb
Termín návštěvy
Termín návštěvy je potřeba dohodnout a rezervovat předem (osobně, telefonicky,
emailem). Objednaný termín se stává závaznou objednávkou.
Přeobjednání
Pokud se nemůžete v dohodnutém termínu na proceduru dostavit, informujte o tom
předem telefonicky, emailem nebo, nejpozději však 24 hodin před zahájením
ošetření.
Pokud Vaši návštěvu nezrušíte s dostatečným předstihem bude Vám účtováno 500 Kč
za nedostavení se. Bohužel v tak krátkém časovém úseku už nemáme možnost obsadit
místo jinou klientkou.
Pozdní příchod
Dostavíte-li se se zpožděním, bude vase ošetření zkráceno, tak aby mohl být
obsloužen zákazník, který je objednán po Vašem ošetření , v čase na který je
objednán.

Absence zákazníka
Vzhledem k charakteru poskytovaných služeb je příslušný poskytovatel oprávněn v
případě neomluvené absence požadovat při příští návštěvě zákazníka uhrazení
poplatku ve výši 30% z ceny dohodnuté služby, na kterou byl zákazník objednán a na
kterou se nedostavil. Nedostaví-li se zákazník opakovaně na objednanou službu bez
omluvy, vyhrazujeme si právo takového zákazníka vyřadit z databáze zákazníků a na
další ošetření jej již neobjednat.
Má-li zákazník dárkový poukaz na konkrétní službu a nedostaví-li se bez omluvy,
dárkový poukaz je k tomuto datu považován za vyčerpaný.
Odmítnutí služby
Služba může být odmítnuta v těchto případech:
a) zákazník se dostaví na proceduru se zjevnými příznaky infekčních onemocnění
(nachlazení, opar, vyrážka, plísňové onemocnění, vši,…)
b) zákazník se dostaví na proceduru v podnapilém stavu, nebo pod vlivem
návykových látek c) zákazník se dostaví na proceduru se zdravotními problémy
medicínského charakteru
d) zákazník se dostaví na proceduru v nevyhovujícím hygienickém stavu
e) zákazník se během objednávání termínu nebo během procedury vyjadřuje
nepřístojným způsobem, působí hluk, uráží poskytovatele služeb a nebo obtěžuje
svými projevy chování ostatní zákazníky salonu
f) u zákazníka se v minulosti objevila alergická reakce související s použitím
materiálů, které se při poskytování vybrané služby běžně používají (např. alergie na

adheziva používaná při prodlužování řas). Zákazník je povinen na tuto skutečnost
provozovatele služeb
s dostatečným předstihem upozornit (při objednání služby) a tato skutečnost
nezakládá oprávnění k reklamaci již provedené služby.
Předčasné ukončení služby
Služba může být předčasně ukončena, pokud:
a) během služby se u zákazníka objeví zjevné příznaky infekčních onemocnění, nebo
b) během služby se u zákazníka objeví zjevné příznaky podnapilosti či návykových
látek, nebo
c) během služby se u zákazníka objeví zjevné příznaky zdravotních problémů, nebo
d) během služby bude zákazník přes opakovanou výzvu chovat nepřístojným
způsobem e) během poskytování služby se u zákazníka objeví alergická reakce na
použité materiály.
4. Osobní věci a cennosti
Osobní věci je zákazník povinen si vzít s sebou do místnosti, kde je poskytována
služba, za jakékoliv případné ztráty věcí zákazníka před, během i po proceduře a za
věci odložené
v prostoru recepce naše studio neručí.
5. Ceník
Je k nahlédnutí ve studiu, FB a IG stránce studia. Ceny platí pro základní provozní
dobu v pracovních dnech od pondělí do soboty. Nejsme plátci DPH.

6. Použití dárkového poukazu
U dárkového poukazu s uvedenou nominální hodnotou lze přesný druh a rozsah
dohodnout při sjednávání termínu návštěvy.
Použití dárkového poukazu určeného na konkrétní službu je možné pouze na službu
uvedenou na poukazu bez možnosti záměny za jinou.
Platbu dárkovým poukazem je nutno nahlásit předem při objednání služby.
Hodnota dárkového poukazu
Dárkové poukazy jsou vydávány buď s uvedenou nominální hodnotou, nebo na
konkrétní druh procedury. Nevyčerpanou hodnotu dárkového poukazu ani poukaz
samotný nelze směnit zpět za hotovost.
Platnost dárkového poukazu
Dárkový poukaz je platný, pokud nebyla vyčerpána jeho hodnota nebo neuplynula
lhůta jeho použitelnosti. Dárkový poukaz lze použít i pro částečnou úhradu s
hotovostním doplatkem. Objednání služby je třeba provést minimálně 20 dnů před
koncem platnosti dárkového poukazu.

7. Prodej produktů
Produkty lze reklamovat pouze v původním balení a neotevřené a to v zákonné době a
zákonným způsobem.
4. Reklamace služeb
Při reklamaci poskytovaných služeb musí zákazník bezodkladně a hodnověrným
způsobem doložit, že předmět reklamace souvisí s konkrétním pochybením
provozovatele. Reklamace se podává písemně na adresu provozovatele. V případě
bezpředmětné reklamace budou náklady na její projednání vymáhány po zákazníkovi.
5. Platnost a účinnost
Tyto všeobecné obchodní podmínky vstupují v platnost a účinnost dne 1.1.2023